top of page
  • תמונת הסופר/תTemas by Eran Agam

מה עדיף אתר אינטרנט או דף פייסבוק עסקי?

זאת ללא ספק אחת השאלות הנפוצות ביותר איתם מתמודד עצמאי שמנסה לקדם את העסק שלו, בייחוד כאשר משאב הזמן תמיד יימצא בחוסר. ברור לכולם כי השאלה בכותרת עלתה מהסיבה הפשוטה שאנחנו רוצים לשאוף ולהגיע למספר רב של קהלים אבל יכולתנו מוגבלות.

הדרך הקלה ביותר להבין את ההבדל בין אתר לדף פייסבוק עסקי, זה כמו שסילביה מבית הקפה הביתי והנעים Café di Marco ברובע אשמפלה בברצלונה, תהרהר בשאלה אם לצד האספרסו והמקיאטו היא צריכה גם להגיש קאווה? או שמריה רוסריו, ממסעדת 'Cucina Casareccia' המצוינת בכיכר הפרלמנט ברומא, תתלבט אם בנוסף לפסטה אלי אוליו ורביולי בטטה היא צריכה גם להציע טירמיסו? בדיוק כמו שבתפריט יהיו המנות שאי אפשר בלעדיהן ולצידן האקסטרות, כך גם ההשוואה בין אתר אינטרנט שהוא מרכזי וחיוני לעסק ולצידו עמוד פייסבוק שיקשט את התפריט.


בניין מגורים ברובע אשמפלה, ברצלונה (ספרד)
רובע אשמפלה, ברצלונה

 

למעמיקים ביננו בואו נסביר על נחיצות והיתרונות המדהימים שיש לאתר אינטרנט בין אם אתם משרד עו"ד, סטודיו למשחק, מרפאה, עמותה ובעצם כל מי שחשוב לו שיכירו אותו כגורם משמעותי.

שתי מכונית פיאט דגם 500 חדשה וישנה עומדות אחת לצד השנייה ברחוב ברומא

תדמית. עד כמה שעמוד הפייסבוק העסקי שלך יהיה מתוחזק או כרטיס הביקור שלך יהיה מרשים, כשאנחנו רוצים ליצור לעסק ולנו תדמית רצינית, מכובדת, אלגנטית, אתר לעסק הוא קריטי עבור בניית התדמית. האתר הוא למעשה חלון הראווה שלך, זה מה שמושך אנשים להגיע אלייך ולהתפעל ממה שיש לך להציע. נסו לדמיין את חנויות 'נספרסו' ללא חלון הראווה המעוצב והמזמין. האם עדיין המותג היה נתפס כיוקרתי לעומת מתחריו? ושאין ביכולתנו להביא את ג'ורג' קלוני, משמעות בניית התדמית העסקית, עיצוב חלון הראווה הופך לקריטי.

 


אמון. חוויות צרכניות שליליות הביאו רבים להטיל ספק בשירות שמבטיחים לנו, במוצרים ואיכותם, באנשים ובחברות בכלל. קיומו של אתר אינטרנט לעסק תורמת לאמון ולמקצועיות שחשובים לך מול הלקוחות. בנייה נכונה של האתר תציג אותך ואת העסק באור חיובי, תבליט את היושרה שלך תוך שימוש בהיבטים פסיכולוגיים שיישרו רוגע ואמון כלפי הלקוחות שבוחנים אותך עוד לפני שנפגשתם וגם לאחר מכן.




 

קוקטייל פארטי. מידי שנה סטודנטים בלונדון ביזנס סקול, משלמים עשרות אלפי ליש"ט כדי ללמוד שבנייה נכונה והתפתחות של עסק, מחייבים אותך להכיר את הזירה בה אתה פועל וזאת כדי במטרה להיות ייחודיים, תחרותיים, יעילים וחדשניים לעומת המתחרים. יחד עם זאת, לפעמים יש פעולות שאתה פשוט מחויב להיות כמו האחר. בדיוק כמו שבכל מסיבת קוקטייל יש קוד לבוש ייחודי אליו תתאים את עצמך, ומכיוון שעסקים רבים הבינו כבר את נחיצותו של אתר אינטרנט ותרומתו לעסק, אתה פשוט לא יכול להישאר מאחור. רק שבקוקטייל פארטי הזה אתם רוצים להיות המרשימים והיפים ביותר, אלה שיזכרו אותם.


 

עדר כבשים נח בשדה מלבד כבשה אחת שעומדת.

המיוחד. אם נישאר לרגע בעולם האופנה והדימוי שלנו בעיני אחרים, הרי אף אחת לא רוצה-יכולה-מעוניינת בכלל לדמיין שהיא מגיעה לחתונה עם שמלת מעצבת זהה לשמלה שלובשת הבחורה שרוקדת לידה ברחבה. גם הבחור שיושב במרכז הבר שחולצת ראלף לורן המשובצת שלו, זהה בדיוק לשניים שיושבים לידו, ירגיש לא בנוח. כבעל עסק אתה צריך לשאוף לאתר אינטרנט שייבנה בחוכמה ויבדיל אותך מאחרים, יציג את הייחודיות שלך וישדר ללקוחות שלך בדיוק את מה שהם מחפשים.

 

טור דה פראנס. המרדף אחר לקוחות הוא מרוץ אינסופי שהמטרה הבסיסית שלך בו היא ברורה: תמיד להתקדם ולהיות בדבוקה המובילה של הרוכבים. כל אמצעי שברשותך הוא נכון ויכול לתרום לקידום העסק שלך, מכיוון שעוד לא קם מתחרה לאתר, הדרך שלך להצטרף ולהיות גורם לגיטימי ורלוונטי בקבוצה המובילה, מתחילה בבעלות על אתר אינטרנט משלך, אתר מתקדם, חדשני, עם נראות מדהימה, אמירה ייחדוית שמחובר לרשתות החברתיות, עם תכנים מעניינים באתר או בבלוג שיביאו עוד תנועה לעסק. אתר שיעזור לך לממש את הפוטנציאל העסקי שלך ולקדם את העסק שלך במנועי החיפוש לטובת לקוחות חדשים ושמירה על הקיימים.


קבוצת רוכב אופניים במירוץ

נוחות. כמה פעמים חיפוש מוצר בגוגל הוביל אותך לדף פייסבוק? וגם אם זה קרה, מה הסיכוי שקיבלת בדיוק את מה שחיפשת? השליטה והבולטות הכמעט מלאה של אתרים בתוצאות החיפוש הן דוגמא מצוינת נוספת לצורך באתר אינטרנט שמרכז בתוכו את כל המידע הרלוונטי בלי להסתבך בין פוסטים ישנים, חובבנים ולא מעודכנים. באמצעות אתר אחד שמרכז את כל המידע, התוכן, המדיה ובעצם כל מה שחשוב לך אתה תהפוך את חווית החיפוש של הלקוח לנעימה, מרשימה, מקצועית, מניעה לפעולה, מונגשת לאנשים עם מוגבלויות ומותאמת לכולם.


 

שליטה. בניגוד לדף פייסבוק עסקי שיכול לגרום גם למבוכה מול לקוחות בגלל תמונה לא מחמיאה שהעלה מבקר ובמקרי קיצון גם לשיימינג על ידי לקוח, סתם כי בא לו, תזכרו שבאתר אינטרנט בבעלותך, אתה זה ששולט על החומרים, התמונות, המידע, יכול לבחור מה להבליט, לשתף ולעדכן את הלקוחות שלך, בלי טובות מאף אלגוריתם או פרסום ממומן.


בייסיק. נזכור שכל אתר בבסיסו שואף בראש ובראשונה לספק מידע אודות המוצרים, העסק, נותני השירות, שעות פעילות, דרכי הגעה ויצירת קשר ועוד. אף אמצעי טכנולוגי לא יוכל לתת מענה מקיף ומלא ללקוחות עם נראות מדהימה כמו אתר אינטרנט שבנוי בצורה נכונה שמתאימה בדיוק לך.


 

אחרי כל זה נדגיש שבהחלט ניעזר בדף פייסבוק עסקי, אינסטגרם, עמוד לינקדאין ואחרים לצורך קידום העסק, כי כבר אמרנו שאומרים כן לכל מה שיכול לקדם אותנו. אם הגעתם עד לכאן ואתם עדיין מתלבטים או שאתם פשוט משתוקקים לשמוע על כלים נוספים שאפשר לשלב באתר כמו בלוג, חנות, ניוזלטר, תיאום פגישות, ניהול ושירות לקוחות ועוד, תדברו איתי ותראו איזה דברים מופלאים אפשר לעשות. פשוט תדמיינו שגם לכם, אוטוטו יכול להיות אתר שנתפר במיוחד למידות שלכם, אתר מרשים, מתקדם ומלא יכולות ונראות מדהימה, כזה שישאיר את כולם פעורי פה ואתכם גאים. אני מבטיח שתקבלו אתר יצירתי, ייחודי, שנבנה ועוצב עם הרבה סבלנות, מחשבה ואהבה. אתר שתמיד רציתם, אתר שלכם.



bottom of page